همشهری آنلاین: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری "سینگ کاراک" اندونزی با کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و کسب هر دو پیراهن طلایی و کوهستان توسط رکابزنان این تیم به پایان رسید.

دوچرخه سواری

به گزارش مهر، مرحله نهایی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری "سینگ کاراک" در مسیر 3/178 کیلومتر "پادانگ پانژانگ - دانااو کمبر - دانااو سینگ کاراک" و در دو مسیر روز یکشنبه (22 خرداد) برگزار شد که در نهایت رکابزنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی باز هم در مجموع این مرحله به عنوان قهرمانی رسیدند.

در بخش اول این تور مسیر 3/109 کیلومتری "پادانگ پانژانگ - دانا اوکمبر" طی شد که در پایان صمد پورسیدی از تیم دانشگاه آزاد با زمان 2 ساعت و 48 دقیقه و 15 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد. در مسیر دوم این تور هم رکابزنان مسیر 70 کیلومتر را از "دانا او کمبر- دانا او سینگ کاراک" طی کردند که در این مرحله دوچرخه سواری از کره جنوبی قهرمان شد.

اما در مجموع این تور بین‌المللی امیر زرگری با مجموع زمان 17 ساعت و 52 دقیقه و 1 ثانیه در صدر جدول رده‌بندی برترین رکابزنان حاضر در تور ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد. رحیم امامی دوم و صمد پورسیدی در رده سوم قرار گرفت. عباس سعیدی‌تنها عنوان چهل و پنجم را از آن خود کرد. علیرضا حقی هم شصت و هفتم شد.

پیراهن کوهستان هم از آن صمد پورسیدی، دیگر دوچرخه‌سوار تیم دانشگاه آزاد اسلامی شد. پیراهن امتیازی تور را رکابزنی از مالزی به دست آورد.

در مجموع رده‌بندی تیمی هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی با مجموع زمان 53 ساعت و 37 دقیقه و 46 ثانیه مقام قهرمانی را از آن خود کرد. تیم هنگ کنگ دوم و نماینده اندونزی سوم شد.

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری "سینگ کاراک" اندونزی در 7 مرحله از 17 تا 22 خرداد ماه برگزار شد.

کد خبر 137537
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز